Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 31. ledna 2016

Pokračování ....

Jak jsem již psala v minulém příspěvku, odešel mi mixér. A tak nastal čas na koupi nového pomocníka. A protože mixér doma používám opravdu dost často, musela jsem být trošku akční a koupit ho co nejdříve. Nejprve jsem na Heuréce shlédla všechny možné značky včetně recenzí. Vyzbrojena znalostmi jsem zašla do Datartu a nakonec jsem tam koupila první, co se mi líbil. ETA byla značka i toho mého předchozího takže jsem ani moc neváhala a šup s ním do koše. Jestli mi bude sloužit tak dlouho jako ten první, budu spokojená. A když už jsem se v tom nákupním středisku potulovala zašla jsem i do knihkupectví, už zase...... Výsledek ? Při pátrání po nějaké knížce co by se mi mohla líbit a následnému příjemnému hovoru s paní ( nebo slečnou ) prodavačkou, která se mi snažila pomoci zorientovat v přeplněných regálech jsem úplnou náhodou narazila na další díly knihy Kočár do neznáma. Takže teď mám zase po večerech co číst a když se mi bude druhý díl líbit, koupím samozřejmě i ten třetí.
Když jsem doma zhodnotila nákupy tak jsem zjistila že zatímco mixér byl koupen za 10 minut, v knihkupectví jsem strávila něco přes hodinu.


Nový mixér, který jsem zatím nestihla ani pořádně vybalit ....


Nová knížka, která už je skoro přečtená. 



K obědu bylo kuře na zelenině s rýží. Zkoušela jsem si pohrát s orámováním fotky a tohle je výsledek.....

A to je z mých nákupů vše.
Všechny vás zdravím
vaše EvaLuna


Žádné komentáře:

Okomentovat