Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

středa 13. ledna 2016

A jdeme na to ....aneb kuřecí nebo krůtí ???

Včera natěšená z nové kuchařky jsem v ní hned začala listovat. Knížka je moc hezky udělaná, ale už teď je mi jasné, že z ní použiji jenom některé recepty. Spousta ingrediencí se u nás doma nevyskytuje a mám takový pocit, že ani vyskytovat nebude. Takže jsem si vybraný recept upravila po svém a začala s kuchtěním. Na trošce oleje jsem orestovala na jemno nakrájenou cibulku a když mírně zesklovatěla, přidala jsem na kostičky nakrájené krůtí maso. Osmahla jsem do zlatova, osolila, opepřila, posypala asi jednou lžičkou kari, dvěma lžícemi sojové omáčky, přidala dvě lžíce plnotučné hořčice a jedno oloupané jablko. To vše jsem pěkně zamíchala aby se maso s ingrediencemi pěkně spojilo a vše jsem zalila hrnkem vařící vody. Přiklopila jsem pánev a nechala svému osudu asi 30 minut. Mezitím jsem v rýžovaru ( když už ho máme ) uvařila rýži a večeře byla na světě.





 

A za 30 minut byla večeře na stole.

všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat