Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

úterý 12. ledna 2016

Já jsem připravená ......

Člověk si asi má někdy dávat pozor na to, co si přeje. A v tomhle případě bylo přání splněno v podstatě obratem. Synek si přál digitální váhu a včera jsem náhodou v Lidlu objevila digitální váhu, kterou měl Lidl v nabídce na toto pondělí. Sice už tam zbývaly poslední dva kusy, z toho jeden rozbalený, ale mě stačil ke spokojenosti jeden kus a tak jsem byla včera po příchodu z nákupu za hvězdu. Dnes dorazila knížka s fittnes recepty takže já jsem připravená. Knížka má super kroužkovanou vazbu, takže se mi nebudou recepty zavírat jak se to u některých knížek občas stává a popravdě, to by mě vždycky čert vzal.
Musím si dát s nákupy do kuchyně pauzu, protože když budu pokračovat tímto tempem budu asi muset vystěhovat sousedku.
Nákupy nových domácích pomocníčků budou vyžadovat zredukování místa v kuchyňské lince a ve spíži. Přeci jenom rýžovar nějaké místo zabere a nechat ho stát na kuchyňském stole asi nebude úplně to pravé ořechové. A nafukovací kuchyň opravdu nemáme.
Ale co by jeden pro dětičky neudělal ..........







Až nějaké receptíky vyzkoušíme, určitě se pochlubím.

všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

1 komentář:

  1. :-D Pobavila mě obálka knížky ;-) Ta mi se slovem fitness moc dohromady nejde, ale asi to byl záměr ;-)

    OdpovědětVymazat