Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

úterý 18. února 2014

Trhací chleba na slano

Nedávno jsem narazila na skvělé stránky o vaření. Zaujal mě tam recept na TRHACÍ CHLEBA.
Vypadal jednoduše. Tak jsem se do milého chleba dnes pustila, abych ho vyzkoušela kdybych někdy náhodou potřebovala něco ke grilovanému masíčku nebo jen tak pro návštěvu něco na uždibování.

A musím říct, sice časově náročné, protože se těsto dává 2x kynout, ale myslím, že to stojí za to.
Chleba voní po celém bytě. A supi krouží kolem a čekají až trochu vychladne, aby si mohli utrhnout.








 a tady je odkaz kdyby náhodou .............

http://www.laskominyodmaryny.cz/2014/01/trhaci-chleba-se-syrem-cesnekem.html

Velký dík Maryně za její skvělý blog.

A to je dnes vše.
Přeji vám všem pěkný zbytek úterního večera
EvaLuna


2 komentáře:

  1. Znám recept na sladkou tvarohovou trhací buchtu .... takže to " ke grilovanému masíčku" jsem četla třikrát a kroutila hlavou:-))))
    Na konci mi to jasně došlo... supr, slanou variantu si taky píšu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slaná varianta je skvělá záležitost. Její chuť tak trochu připomíná bramborovou buchtu

      Vymazat