Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 16. února 2014

Procházka a mrkvová pomazánka

Včera bylo nádherně, ovšem jen do doby než jsme se domluvily s kamarádkou že se půjdeme projít.

A protože tam nahoře nám to asi někdo nepřál tak než jsem se oblékla a seběhla ze schodů spustil se déšť.
Ale nejsme z cukru a tak kapuce na hlavu a do přírody !!!! Pršet přestalo asi během tří minut a nakonec z toho byla pěkná hodinová procházka. Byly jsme rády, že jsme to na začátku nevzdaly.






Dopoledne jsem udělala po dlouhé době MRKVOVOU POMAZÁNKU. Vím, že to z posledních příspěvků vypadá že jíme jenom mrkev a je pravda, že ji máme rádi, ale zase to není tak hrozné.
A pomazánka je opravdu jednoduchá.



 25 dkg gothaje
15-20 dkg tvrdého sýra ( já jsem koupila EIDAM )
3 větší mrkve
cibule
majolka


Gothaj nastrouháme na hrubo na struhadle. Na jemno nastrouháme sýr a mrkev. Cibuli nakrájíme hodně na drobno a vše promícháme. ( Já jsem dala jenom půlku a spařila jsem ji horkou vodou ). Přidáme majolku, opepříme, ale nesolíme. Sýr je slaný dost. Ale každý podle své chuti. Vše promícháme a necháme v lednici uležet. A to je všechno. Mažeme na rohlíky nebo veku. Podle chuti můžeme ještě ozdobit sýrem nebo petrželkou.


Děkuji za návštěvu a užijte si zbytek víkendu
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

2 komentáře: