Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pondělí 10. února 2014

MRKEV A ZASE MRKEV .............

Nestíhám, nesvačím, já to prostě nestačím ............
V poslední době hrubě nestíhám nic. Sice se snažím, ale nějak se mi nedaří. Co nadělám, že. Dnes jsem nevařila, protože jsem včera ukryla do lednice zbytek oběda, na hrnce dala nápis PROHIBIDADO - což v překladu znamená přísný zákaz a tak jsem byla dnes bez práce. Večer mě honila mlsná, tak jsem oloupala asi šest mrkví, kuchla jeden ananasový kompot a udělala MRKVOVÝ SALÁT. Bylo to rychlé a pevně doufám, že to bude i zdravé.




Mrkev jsem hodila nastrouhat do robota, polovinu ananasového kompotu jsem tam po jejím vyndání hodila také, potom jsem to všechno smíchala, zalila částí vody z kompotu do které jsem dolila trochu vody, přidala jsem cukr a šťávu z půlky citronu, osolila, osladila trochou medu a trochou hnědého cukru a bylo hotovo.


Vypadá to dobře a chutná to dobře




Miska už je poloprázdná a ananas taky. Příště si musím vzpomenout vyfotit všechno dříve.





a tohohle pomocníčka jsem si koupila v Litoměřicích a je vážně super. Mrkvičky jsem s jeho pomocí oloupala rychlostí blesku.



Začala jsem číst po dlouhé době knížku. Z půjčovny, což znamená že ji budu taky muset někdy vrátit.. Sice to vypadá napínavě, ale já většinou usnu po přečtení pár stránek tak nevím jestli ji stihnu do 5. března přečíst.
No uvidíme, vždyť to pořád říkám - nestíhám ...........





Přeji vám všem krásný večer.
zdravím vás
EvaLuna

2 komentáře:

  1. Tenhle salát dělám taky, přidávám ještě banán, případně jiné dobroty - broskev, pomeranč....

    OdpovědětVymazat