Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pondělí 11. června 2018

Jahodová buchta

V neděli jsem jako Maruška od Dvanácti měsíčků, ovšem s tím rozdílem že bylo vedro k padnutí skočila pro jahody. Maruška do lesa, já na zahradu. A tady už podobnost čistě náhodná končí.
S miskou plnou jahod jsem se jala splnit slib, který jsem dala rodině. Upeču něco s jahodami.
A jak jsem řekla, tak jsem učinila.




A kdyby měl někdo chuť tady je recept:

20 dkg pol. mouky
1 PDP
3 lžíce kakaa
smícháme

3 vejce
3 lžíce cukru
150 ml vody
150 ml oleje
mixérem prošleháme do pěny
a postupně přidáváme sypké ingredience

Vlijeme do pekáčku vystlaného pečícím papírem a pečeme při teplotě 175 stupňů cca 20 minut.
Zkontrolujeme špejlí.
Necháme vychladnout.

Jahody omyjeme, necháme okapat a nakrájíme na malé plátky, dáme na korpus a zalijeme krémem z pudinku:

1 l mléka
3 vanilkové pudinky
1 vanilkový cukr
3-4 lžíce cukru

Opět necháme vychladnout a potom ušleháme 1 smetanu ( já jsem do ní pro jistotu přidala půlku ztužovače šlehačky ) a přidala asi půl kelímku zakysané smetany.

Zdobíme čokoládou, mandlovými lupínky ....... prostě dle stavu zásob ve spíži.

Necháme vychladit alespoň dvě hodiny v lednici.

Dobrou chuť
hezký večer všem
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna





6 komentářů:

  1. Vypadá Evo luxusně, hned bych si dala i když mám také zrovna jahodový upečený, ale trochu jiný :o)).
    Měj pěkné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten tvůj bude určitě také výborný .......
      děkuji za komentář a přeji krásný večer

      Vymazat
  2. Pudinkové moučníky u nás chutnají a tenhle vypadá skvěle. A ještě je s jahodami!
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je máme také rádi.
      Přeji hezký večer.
      Děkuji za komentář

      Vymazat
  3. Tvůj moučník mi připomíná dort, který jsem si kdysi dávno chodila kupovat do mlíčňáku (shodou okolností teď kousek odtud pracuju, jenže z mlíčňáku se mezitím stal Mekáč)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, to znám. Já jdu kolikrát na jistotu do nějakého krámu a on už je tam dávno jiný. Pokrok asi nezastavíme.
      Děkuji za komentář a přeji krásný večer.

      Vymazat