Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pátek 29. června 2018

Čtvrtek - Blázen


Čtvrtek: Blázen

Tato karta je jednou z 22 karet patřící do Velké arkány, které symbolizují velmi mocné archetypy lidí, schopností, duchovních stavů a okolností.

Velká arkána vlastně představuje celý lidský život a všechny tyto karty ilustrují lidské slabosti, silné stránky, naděje i obavy.
Každá karta má své jméno a číslo. Karty z Velké arkány symbolizují zásadní události našich životů.
Také nám určují, kde se na své cestě právě nacházíme.

Já jsem si včera vytáhla z balíčku Blázna, který má číslo " 0 ".
Slova vystihující tuto kartu jsou možnosti, nevinnost, otevřenost, ale i nový začátek.
Může také upozorňovat na obohacující zkušenosti. Karta Blázna může znamenat, že jste připraveni na změnu. Ale zvažte všechna pro i proti než ji uděláte. Některé věci nejdou vzít zpět.

Ciro Marchetti Tarot snů


Jako napůl blázen už asi fakt budu, ale to v dnešní době asi každý z nás. Dnešní zrychlená doba nás k tomu nutí. A každý se s tím vypořádá po svém.
Jestli se chystám na nějakou změnu nevím, ale nikdy neříkej nikdy. Třeba to, že jsem si řekla, že opráším karty a ještě si je budu po celý týden zapisovat na blog by mě před měsícem nenapadlo ani omylem.
Jak říká staré přísloví: ZMĚNA JE ŽIVOT a pokud nějakou ve svém životě chceme, musíme pro to něco udělat.

A pod to se klidně podepíšu
hezký večer všem
vaše EvaLuna


Žádné komentáře:

Okomentovat