Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

středa 27. června 2018

Úterý - 2 mečů

Večer opět karta.
Nezapomněla jsem.

Úterý: 2 mečů
Živel: vzduch

Dvojka mečů značí patovou situaci, frustraci a nemožnost volby.

Meče jsou spojeny s myslí, aktivitou a silou. Vztahují se k živlu vzduchu. Je třeba postupovat opatrně, meč je totiž dvousečná zbraň.

Měla jsem štěstí, protože když jsem přišla do čekárny, zrovna odcházel nějaký mladý muž a nikdo jiný v čekárně u zubaře nebyl, takže jsem šla rovnou na řadu. Nic lepšího se mi nemohlo stát, protože jsem neměla čas vymýšlet nějaké katastrofické scénáře.

Jako frustrovaná jsem byla opravdu dost a když už sedíte na zubařském křesle, je další volba skoro nemožná. Buď to vydržíte, nebo vám zůstane bolavý zub. Já jsem vydržela. Byla jsem v mých očích dokonce tak statečná, že si myslím, že bych si zasloužila nějaký obrázek. Můj zubař si to určitě nemyslel. No nic, stejně se dávají jenom malým dětem.

Ciro Marchetti Tarot snů

Na kartě je žena mající pásku přes obě oči, takže nevidí co ji čeká. Ano, to by celkem odpovídalo. Sice jsem neměla přes oči pásku, ale oči jsem měla zavřené. Jednak mě oslepovalo světlo a jednak jsem nechtěla vidět co za nástroje si bere zubař do ruky. Někdy je opravdu lepší nevidět. Na kartě žena třímá v každé ruce meč. Já jsem třímala v jedné ruce suchý kapesník, ze kterého jsem vyždímala skoro nemožné.

Dvojka mečů nám také říká, že vidíme pouze to, co chceme vidět. Nemáme snahu najít jiné řešení nebo se vydat po jiné, alternativní cestě. Je pouze na nás, jestli budeme na něčem tvrdohlavě trvat nebo se budeme muset změnit, abychom se mohli pohnout z místa.
Dva meče naznačují, že nás to táhne dvěma směry a tahle nerozhodnost nás stresuje. Někdy je třeba dát věcem čas a nechat je plynout. Poslouchejme svůj vnitřní hlas a všechno dobře dopadne ....... správná cesta se nakonec ukáže sama.

Tak to bylo ve zkratce moje úterý
hezký večer všem
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

1 komentář:

  1. Zubaře se nebojím, zřejmě asi proto, že jsem dosud neměla žádnou špatnou a bolavou zkušenost. A tarokové karty bych také měla oprášit!!
    Ála

    OdpovědětVymazat