Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 9. června 2018

Tetovaný

je název další knihy, tentokrát se jedná o první díl démonské série z oblasti fantasy. A tu já normálně vůbec nečtu. Ale nějak mi spadla v knihovně do košíku a už jsem si ji tam nechala.
Ze začátku jsem si myslela že jí odložím a ani nedočtu, ale nakonec jsem ji doslova zhltla asi za čtyři dny. Přeci jen má 450 stran !!!! A hned po dočtení jsem si mazala do knihovny pro druhý díl.
Pravdou je, že teď trávím spoustu času na zahradě okopáváním, sekáním trávy ( i když mi není jasné jak je možné že tráva a plevel rostou, je  sucho ) a hlavně zaléváním.
U nás už nezapršelo strašně dlouho a tak se snažím konví přinést k mým milovaným kytičkám alespoň trochu vláhy dokud nedojde voda v kontejneru.
Včera už to vypadalo nadějně, ale mraky se rozplynuly a déšť zase nikde.
Ještě že mi to nedalo a zalila jsem alespoň trávu co jsem si zasadila před houpačku.

Ale zpátky ke knížce.

Anotace:

Noc co noc přicházejí s tmou jadrnci – démoni, kteří na sebe berou děsivou podobu i podstatu. Planou sžíravou nenávistí k lidstvu, vládnou nadpřirozenou silou a mocí. Po stovky let pozvolna vyhlazují lidské stádo, které se před nimi skrývá za magickými chranami – mocnými symboly, jejichž původ je zahalen tajemstvím a ochrana děsivěkřehká.
Kdysi bojovali lidé s jadrnci za rovných podmínek a zastavili je. Jenže ty dny jsou dávno pryč. Démoni sílí, zatímco lidí díky každonočním útokům ubývá.
Nyní svítá lidstvu naděje. Tři mladí lidé, kteří přežili krutý démonský útok, se odváží o nemožné – vystoupí zpoza křehkého bezpečí chran a riskují vše v zoufalé snaze odhalit tajemství minulosti.
Arlen přinese jakoukoli oběť za svobodu. Truchlivá životní pouť ho dovede až za hranice lidské moci.
Rojer, zmrzačený démonem, který mu zabil rodiče, hledá útěchu v hudbě – a objevuje, že hudba může být stejně tak útočištěm jako zbraní.
Krásná Leesha se stane obratnou léčitelkou, ale lektvary mohou i ublížit… Společně budou čelit noci






Mavuň červená mi dělá letos obrovskou radost. Jsem ráda, že jsem si jí do záhonku pořídila.
A za mavuní je také jedna kráska, ale nemám páru jak se jmenuje. Ale mě stačí že mi dělá ozdobu.


Tohle je má neznámá kráska .........

A tady zkouším rozmnožit růžový vlčí bob. Nikdy jsem to nedělala, tak uvidím jestli z toho něco bude. Když ne, nic se neděje.




Zahrádce a knihám zdar !!!
Všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat