Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 30. června 2018

Pátek - Velekněžka


Pátek : Velekněžka
Velká arkána: č. 2

Opět karta z Velké arkány znamenající ezoterické, spirituální vnímání a znalosti. Postava je spojena úzce s Měsícem a to znamená, že může reprezentovat pravdu i klam, ale hlavně značí intuici, moudrost, vědomosti.

Velekněžka nám připomíná, že intuice patří mezi naše nejsilnější schopnosti. Vzhledem k tomu, že jsem si ji včera vytáhla z balíčku se mi asi dostalo upozornění, že nevěnuji své intuici dostatečnou pozornost. Také se mám asi začít věnovat víc sama sobě. Dobrá, dobrá,  slibuji, že to opravdu zkusím.
Budu se snažit získat větší jistotu a schopnost rozeznat myšlenky od instinktů.



Ale abych jenom nevytahovala karty. V sobotu jedeme na návštěvu a je třeba s sebou zabalit nějakou mňamku.

A tak jsem nakoupila krkovici, v Lidlu chlebové bochánky a šla jsem na to.

V nějakém časopise jsem našla recepty na různé marinády tak bude třeba je vyzkoušet.

Maso v medové marinádě nezní vůbec špatně a všechny ingredience mám doma.

Marináda:

olej ( asi 1 dcl )
2 stroužky česneku
2 lžíce medu
trochu citronové šťávy
sůl, pepř
červená paprika





V původním receptu červená paprika není, ale já mám raději, když má maso trošku barvu.
A taky jsem dala víc oleje, ale nedávala jsem olivový, ale slunečnicový.

A k masíčku jsem udělala trhací chléb. Tedy spíše takovou variaci na něj.
V Lidlu jsem koupila bochánky, nařezala jsem kostičky křížem, krážem, do některých otvorů dala sedláckou šunku, je slabá a dávala se tam moc dobře. Nasypala jsem kam to šlo strouhaný Ementál a
celé to všechno pořádně namazala máslem, do kterého jsem nakrájela čerstvé oregano a stroužek česneku. Celé to zabalila do alobalu a dala odpočívat do lednice. Chlebík se dá v zabaleném alobalu do trouby na cca 15 minut a potom ho rozbalený dopékáme asi 5-8 minut dozlatova. A tohle vše absolvujeme těsně předtím, než je hotové masíčko z grilu. Maso, trhací chléb a spousta zeleniny.
Jako večeře dobrý, se žaludkem se vypořádám později .........



Krásný večer všem přeje
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat