Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

úterý 26. června 2018

Pondělí - Rytíř holí

Rozhodla jsem se trošku ( vlastně trošku dost ) oprášit mé ladem ležící tarotové karty a tak jsem si řekla, že si zkusím po dobu jednoho týdne každý večer jednu vytáhnout a podívat se, jak jsem si vlastně vedla.
Pondělí: rytíř holí
Živel:oheň
Hole jsou spojeny s energií a ctižádostí, tvrdou prací a pokrokem

Rytíř je oblíbený, laskavý člověk, smělý a energický, plný zajímavých nápadů a činů. Někdy může být i nepředvídatelný. Je to spojení odvahy, vize a energie

Tak to by celkem odpovídalo, protože jsem se včera konečně odhodlala a zavolala mému zubaři.
Pobolívá mě totiž zub, a když už jsem si říkala že mu musím zavolat a objednat se, bolení zase povolilo. Zubaře se fakt bojím jako čert kříže a už při vstupu do čekárny mi vyletí tlak do obrovských výšin.
Jestli je zavolání zubaři smělý a energický čin nevím, ale z mé stran to určitě odvaha a vlastně i nepředvídatelnost je.
Takže jsem třesoucí se rukou včera zvedla sluchátko a objednala se na první dobrou.....

Ciro Marchetti Tarot snů

Uvidíme jak to bude celé pokračovat. Třeba se něco dozvím. A když ne, nic se nestane.
Je to hra.

Přeji všem hezký den
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna




Žádné komentáře:

Okomentovat