Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

čtvrtek 28. června 2018

Středa - 10 holí

Středa: 10 holí
Živel: oheň

Úspěch se stal přítěží a pastí. Břímě, potíže, porážka

Středa nebyla dobrý den, jako fakt ne. Možná i proto jsem si vytáhla to, co jsem si vytáhla.

Zub mě totiž pobolívá i po vyvrtání, ach jo.

Byla jsem na zahradě natrhat třezalku, o které jsem si nebyla jistá jestli je dost tečkovaná. Nakonec se ukázalo, že byla. Alespoň tak, protože jsem prošvihla sběr na svatého Jana. U nás totiž pršelo. A včera už byla tak trochu napůl odkvetlá. Uvidíme co z toho všeho nakonec bude. Nacpala jsem milou třezalku do sklenice, zalila slunečnicovým olejem a nechala jejímu osudu.
Uvidíme, jestli se mi zbarví olej do červena.
Slimáci na zahradě dokonali dílo zkázy a sežrali zbytek lilií a vlčího bobu. A asi ne všechny kytičky co jsem zasadila to přežijou. Uvidím, budu monitorovat situaci.

Desítka holí značí, že když toho děláte moc, tlak a závazky si na vás začnou vybírat svou daň. Máte pocit, že se z vašeho života vytrácí radost a zbývá jen práce a povinnosti.
Neumíte říct NE a to je další chyba. Ostatní budou mít tendenci na vás navalovat víc a víc povinností, protože v jejich očích to vypadá, že zvládnete úplně všechno.
Nadešel správný čas přehodnotit situaci a vydat se cestou zdravějšího životního stylu.
Je totiž v sázce vaše zdraví. A není víc než to.
Takže na sebe buďte hodní a najděte způsob jak vrátit radost do vašeho života zpět.

Ciro Marchetti Tarot snů

A to je pro dnešek vše, přeji všem hezký večer
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat