Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 24. června 2018

Zahradnictví Erica a střecha z BeBe sušenek

Minule jsem vám slíbila návštěvu v zahradnictví. Tu jsme stihli ještě před návštěvou zámku v Nebílovech. A musím říct, že to bylo zatím to nejlepší zahradnictví které jsem kdy navštívila. Podle fotek můžete posoudit sami:


Všechno krásně upravené, obrovský výběr stromů, kytek, bylinek.
Ochotný personál.
Nádhera, já jsem se tam jela jenom podívat na základě doporučení kolegy, který tam koupil stromky a kytičky na chalupu. Nakonec jsem si odvážela půl kufru auta kytek. Dokonce jsem musela na zahradě založit nový záhon, protože ty stávající už byly prostě plný. Dneska u nás prší, takže se mi všechno zalije a budu doufat, že se bude kytičkám na mojí zahrádce dařit. Tady je odkaz na jejich stránky kdyby některá z vás jela kolem a chtěla se tam zastavit.

http://zahradnictvierica.plzensko.biz/

Dneska mě honila mlsná, tak jsem dopoledne spáchala jednu rychlovku z BEBE sušenek.
Je to rychlá střecha ze sušenek, 2 ks banánů a tvarohu ........


  


Na buchtu budeme potřebovat:

1 balíček světlých BEBE sušenek
1 balíček tmavých BEBE sušenek
2 tvarohy
1 pomazánkové máslo bez příchutě
2 banány
čokoládovou polevu - přidejte určitě víc másla než jsem dala já. Poleva dost ztuhla a při krájení se lámala.

Sušenky naskládáme na alobal u kterého si uděláme okraj jako na vaničku, protože sušenky se rozjíždějí od sebe, tak aby vás při jejich mazání nekleplo.
Skládáme tři vedle sebe v řadě v délce 6-7 řad. Záleží jak chcete mít střechu dlouhou.

Takže jedna světlá, jedna tmavá a jedna světlá.
V další řadě skládáme obráceně ( jedna tmavá, jedna světlá a jedna tmavá )

V misce jsem šlehačem rozšlehala jeden tvaroh z vaničky, jeden normální a pomazánkové máslo.
Osladila jsem dle chutě ( já jsem dala dva vanilkové cukry a asi tři lžíce cukru )
A teď to přijde, sušenky mažeme směsí, různě si je přidržujete u sebe, klejete a to celkem často a nahlas. Když máte namazáno, pokládáte druhou vrstvu sušenek v opačných barvách, tím nám vznikne šachovnice. A zase mažeme. Teď už to bude procházka růžovou zahradou.
Když máme namazáno, dáme doprostřed dva oloupané banány a pomalu zvedáme pomocí alobalu strany k sobě. Vznikne nám střecha. Pomažeme zvenku zbytkem náplně a dáme na chvilku do lednice. Mezitím si připravíme čokoládovou polevu a poléváme.
Postup jsem dělala podle tohoto návodu, jenom náplň jsem si přizpůsobila dle stavu lednice.

http://www.milujivareni.cz/recepty/40998-strecha-z-bebe-susenek/

Tak, a to je pro dnešek všechno.
Mám dosázeno, zalito a " upečeno ".
To není na neděli vůbec špatný.

Přeji hezký zbytek neděle a ráno nezapomeňte na deštníky.

Všechny vás zdravím
vaše EvaLuna






4 komentáře:

  1. No tak do toho zahradnictví já nemůžu, jeho návštěva by zruinovala můj rozpočet. Mají to tam teda moc krásné a ty osázené kameninové truhlíky, nádhera!
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrietko, spadla mi brada už při vstupu do zahradnictví. A na to, že jsem vlastně nic nechtěla jsem tam nechala 1.200,-- Kč. Ale když musíš, tak musíš.
      Děkuji za komentář a přeji hezký den.

      Vymazat
  2. Teda - to je kytiček a rostlinek, že se to líbí i mně, která zahradnické práce upřímně nesnáší ;-).
    BeBe střechu jsem už mockrát viděla na fotkách, ale nikdy nedělala, ani nevím proč....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem střechu předtím dělala jenom jednou a to už je vlastně tak dávno, že si to ani nepamatuju.
      Děkuji za komentář a přeji hezký den.

      Vymazat