Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

středa 13. června 2018

Netřesky

když jsem je sázela u zdi pergoly kde vůbec neprší, tak jsem si říkala jestli se jim tam bude vůbec dařit. Sucha tam mají dostatečně a slunce co hrdlo ráčí - o tom žádná. Dala jsem jim tam pěknou hlínu, na netřesky možná až moc pěknou, ale je to spíš substrát a měla jsem strach, jestli se v ní vůbec chytnou.
Nakonec se ukázaly jako opravdoví bojovníci, kterým nevadí skoro nic.
Letos mi skoro každý nadělil dárek v podobě květů. Nádhera, to jsem tedy fakt nečekala.

Opět se potvrdilo, že čím hloupější sedlák, tím větší brambory. Nejsem sice sedlák a brambory pěstovat nemíním už vůbec, ale zahradník amatér na druhou. Moje zahradní snažení ve stylu pokus omyl má něco do sebe, alespoň pro mě určitě. Říkám tomu zahradnický adrenalin !!!
Něco strčím do země a buď to z ní vyroste nebo ne. Obdivuji všechny, kteří dokáží dát své zahradě hlavu a patu.
U mě je zahrada jeden totální chaos, ale baví mě to.

A tady se můžete pokochat mými krásně kvetoucími NETŘESKY





 Hezký večer všem
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. Netřesky jsou jediná rostlina, které se v mé péči daří :-). Loni mi taky vykvetly. Letos na jaře se zabíbily ptákům, kteří je tahali ze země, tak mi netřeskový koutek trochu prořídl a kdoví, jestli vykvetou.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, netřesky máš moc pěkné. Já je mám hrozně ráda a úspěšně je rozmnožuji. Jsou nenáročné, rostou i na kamenech s minimem země a kvetou každý rok:-).
    Měj se hezky
    Henrieta

    OdpovědětVymazat