Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

úterý 29. května 2018

Další v řadě

dočtena. Musela jsem si v knihovně prodloužit dobu na vrácení knih. Nějak fakt nestíhám.
Do téhle jsem se nemohla dokonce ani nějak pořádně začíst. Byla jsem z těch mnoha jmen ztracená jako Goro před Tokiem, ale nakonec jsem tu záhadu rozluštila. Jednalo se o tři ženy, o tři osudy navzájem podivně propletené. A naprosto souhlasím s autorkou knížky

NĚKDY JE LEPŠÍ NEVĚDĚT

Někdy, když otevřeme dopis, který jsme slíbili neotevřít, nám může změnit celý život.
A tohle přesně se stalo jedné z hrdinek. 
Někdy může být naše nenávist k jedné osobě tak silná, že nemůžeme myslet na nic jiného, než jak se té osobě pomstít. Následky mohou být katastrofální.
A tohle přesně prožila druhá z hrdinek.
A někdy vás zradí vaše nejlepší přítelkyně, která je navíc vaše sestřenice se kterou jste vyrůstala od dětství.
A tohle přesně se stalo třetí z hrdinek.






Tři ženy. Tři osudy. Tři Pandořiny skříňky.

Nakonec to nebyla tak špatná četba, ale zlatou nálepku Světový bestseller bych jí určitě neudělila.
A pravdou je, že nikdy nikdo o nikom nemůže říct, že ho dokonale zná.

U nás byla odpoledne bouřka. Hromy a blesky lítaly po celé obloze, spustil se celkem prudký liják. Zítra půjdu na zahradu zkontrolovat škody. Tohle ty letničky nemohly bez úhony přežít.

Přeji všem hezký večer.
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna



2 komentáře:

  1. To nevypadá úplně špatně. Já v knihovně teď chvíli nebyla - mám tu pátá a šestý díl Husitské epopeje a to jsou slušné "bichle"...

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle knížku mám na seznamu, takže mě názor na ní docela zajímal. Vidím, že nálepky světový bestseller je potřeba opravdu brát s rezervou. Manželovo tajemství ale po tvém příspěvku rozhodně nezatracuji:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat