Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 19. května 2018

Zasázeno ...

tedy skoro. Ještě mi tam zůstala nějaká květena k sadbě, ale musím si rozmyslet kam s ní.
Záhony praskají ve švech, takže budu muset improvizovat. Dneska jsem zasadila dvě lupiny, konečně jsem je sehnala v jiných barvách než ve žluté. Mám bílou a tmavě rudou barvu. Už se těším až pokvetou, jestli ne letos, tak příští rok. Tedy jestli mi nevymrznou. Jak jsem psala v jednom z minulých příspěvků, byla jsem přesvědčena, že první lupina má fialovou barvu. No, tak nemá, je růžová. Ale nevadí, až začne kvést třetí v řadě tak uvidím co tam mám vlastně za barvy. Legrace bude, až zjistím, že mi chybí právě ta fialová.
.





A tady mi kvete kostival. Když jsem ho kupovala přes internet, bylo to takový nedochůdče mrňavý.
Dnes je z něho obrovský keř. Čmeláci ho milujou.



Procházka zahradou končí, jdu si namazat nohy francovým nápojem a potupně se odplížím na gauč.

Hezký zbytek soboty vám všem
přeje vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. My máme fialovou (ale spíš do modra, než temně fialovou) - roste nám na chalupě jen tak - kde se vzala - tu se vzala. Viz tady http://werka13.blog.cz/1706/vlci-bob

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fialová barva je v přírodě nejvíce k vidění. U nás také roste, je to v podstatě plevel, který se musí korigovat. Děkuji za komentář a přeji hezký den.

      Vymazat