Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 19. května 2018

Seňorita Rosalita

nebo-li Cleome, nebo-li Pavoučí květina. Před středeční návštěvou Hornbachu jsem neměla ani páru, že něco takového vůbec existuje. Původně jsem tam samozřejmě nejela kupovat žádnou květenu, to dá přeci rozum. Už minule jsem se totiž zařekla, že nic dalšího už letos na zahrádku nekoupím. Ale syn potřeboval koupit nějaké baterie a já si řekla, že přeci nebudu sedět v autě a čekat pět minut než se vrátí. Připadala jsem si jako Jezinka, jen dva prstíčky tam strčím ( myšleno zahradu ) a hned zase půjdu. No šla jsem, ale nemohli jsme ve finále ty kytky ani pobrat😒. Ale zase kdybych tam nešla, neměla bych ty pavoučí kytky. A vlastně ani ty další. A víte co je horší ? Včera jsem byla v zahradnictví a ještě v Globusu. Můžete hádat, jak obě návštěvy dopadly😂




Dnes je půjdu konečně zasadit na zahradu.
Přeji všem hezkou sobotu.
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat