Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

úterý 1. května 2018

Zahrada

Některým lidem by měl být vstup do zahradnictví zakázán, protože nemůžou odejít s prázdnýma rukama. Pokud by na vratech visel jmenný seznam, určitě bych na něm nechyběla.
Včera jsem vyrazila shánět lupinu. Všude píšou jaký je to plevel, ale zřejmě nejsem žádný velký zahradník, protože mi jedna přes zimu vymrzla. Jenomže jaká barva ???? No nic, vydala jsem se do zahradnictví zakoupit jakoukoli barvu kromě fialové, která mi určitě zůstala. Povedlo se na první dobrou, ukořistila jsem žlutou ( jinou barvu stejně neměli ) a jela do druhého zahradnictví, které je kousek vedle zkusit štěstí s jinou barvou. Lupinu měli také jenom žlutou, ale jak jsem se tak procházela a říkala si, hlavně nesmíš nic koupit protože už ti to padá za záhonů najednou můj zrak narazil na srdcovku. A to je moje srdcovka, loni jsem ji nesehnala a letos když ji nesháním, tak ji zrovna mají. Jasně že jsem ji tam nemohla nechat, to dá přeci rozum. A ta tráva co tam měli s takovými klásky, tak tu taky nemám, a ta kytka má takové krásné žluto-fialové kvítky, šup s ní do koše a když už jsem byla skoro na odchodu tak musím samozřejmě narazit na mini karafiátky. No co se dalo dělat když tak krásně voní. Takže jsem vzala raději dvoje.
Včera i dnes jsem sázela, okopávala, zalévala a trhala pampelišky, kterých mám plný trávník.
I když jsem v neděli sekala, objevily se znovu a všude.
Záda a nohy necítím a ve finále jsem si ty moje nové přírůstky ani nevyfotila.
Ale něco málo jsem blejskla😏


Zákula japonská - na tu jsem měla políčeno loni a povedlo se. Je sice ještě malá, ale šikovná. Loni nic a letos už má pár květů. Taky se o ní starám jako by byla moje vlastní.


Klematis, ten vypadal že nepřežil no a přežil. Sice je nějaký malý, ale snad mi kluk ještě vytáhne.
Ty macešky jsem vyloženě zachránila, fakt jo, byly to takový chudinky ubohý. Tím že jsem je koupila když jsem jela nakoupit proviant jsem jim prokázala službu. Ale maso jsem koupila taky.


Pryskyřník, ten jsem si taky musela koupit kvůli jeho nádherné barvičce.
Uznejte sami.


Zasadila jsem si slunečnici a už se klube.
Pokud to klapne, bude mi dělat ozdobu u plotu.

No nic, jdu si připravit věci do práce, namazat nohy francovkou a doplížit se do postele s knihou v ruce.

Přeji všem krásný večer
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

1 komentář:

  1. Dobrý den,

    musím se smát - popsala jste přesně moje "výpady" do zahradnictví. V popisu nákupu květin jsem se úplně poznala. Na seznamu se zákazem vstupu do zahradnictví bych opravdu taky nechyběla.
    Zdravím a přeji hodně květinových nákupů, protože v životě zase tolik radosti není, tak si další radosti musíme vytvářet samy. Manžel vždycky říká: "Nemáš toho už dost?" A já na to "NEMÁM!" Ale nejraději v zahradnictví nakupuji sama. Ale je to adrenalin, že?
    Zdravím. Alena
    alena-machova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat