Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

úterý 8. května 2018

Nestíhám

číst. Už je to asi 14 dní, co jsem po dlouhé době zašla do knihovny. Knížky jsem si sice přinesla, ale zatím jsem otevřela jen jednu a jsem na straně 10 !!!! Včera jsem si ji vzala s sebou na zahradu se záměrem, že si konečně vytáhnu křeslo na sluníčko, hodím mé bílé nožky do výšin a nechám se opečovávat od sluníčka. Sousedka se mi smála, že jak mě zná, určitě na knížku nedojde.
No, nedošlo. Ale mám posekanou zahradu.


Možná dnes bude ten správný čas. Jestli nevymyslím něco jiného ............ ten záhon s malinami a ostružinami už by chtěl vážně okopat😄



Přeji všem krásný den
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. To já bych si i čas na čtení našla (zahranické práce pro mne rozhodně nejsou lákadlem ;-)). Ale zapomněla jsem si rozečtenou Husitskou epopej doma, takže jsem to na chalupě měla nuceně bez čtení (pár starých, tady zapomenutých časopisů nepočítám).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, pro mě taky nikdy nebyly, ale v poslední době mě to začalo bavit. I když nerozeznám pampelišku od jetele. Užij si chaloupku a přeji hezký, sluníčkový den.

      Vymazat