Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 23. února 2014

Jablkové lívanečky

Tak jsem tady zase s příspěvkem a opět s receptem. Dnes mě začala honit mlsná. To není nic nového pod sluncem, protože to se mi stává poměrně často. A tak jsem se dala do hledání receptu na něco dobrého a rychlého. A našla jsem.
Jablkové lívanečky jsou opravdu rychlé, takže splňovaly první část podmínky a jsou opravdu dobré. A tím tedy splnily i druhou podmínku na rychlý a dobrý mls.



A tady je na fotce vidět, že když děláte deset věcí najednou tak se vám občas i nějaká šmrncne Afrikou jako se to stalo mě. Ale co, alespoň budeme krásní.............



RECEPT je strašně jednoduchý:

1 hrnek hladké mouky
1 prášek do pečiva
1 hrnek mléka
1 vejce
1 hrnek nastrouhaných jablek ( já jsem měla na hrnek 3 kusy )

V mléce jsem rozšlehala vejce, přidala jsem mouku, přidala jsem nastrouhaná jablka a naposledy jsem dala prášek do pečiva. A promíchala. Smažila jsem je na trošce oleje. Hotové jsem posypala moučkovým cukrem smíchaným se skořicí.


A tady jsem si vyfotila svůj ranní hrnek Melty, na kterou jsem si opět po čase vzpomněla a dělám si jí každý víkend k snídani. Velká dobrota. Jako malé mi jí dělávala moje babička a k tomu chleba s máslem a medem.
Po takové snídani jsem se mohla utlouct.



A tady opět KOKA sušenky, které jsem dodělala před chvílí a po kterých se můžou doma doslova utlouct. Ještě že jsou hned hotové. Ale slib je slib a já jsem takový ve slabé chvilce skutečně dala. No mám je za úkol donést také do práce tak jsem docela zvědavá kolik jich zbude. Syn říkal, že jsou boží a to většinou znamená, že jídlo zmizí rychlostí blesku z povrchu země.

A to je pro dnešek již opravdu vše.
Užijte si zbytek neděle.
EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat