Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 23. února 2014

Gulášová polévka

Dnes je venku nádherné počasí, které už vypadá jako jarní. Což jsem ráda, protože kromě Vánoc zimu moc nemusím. Sluníčko svítí, ale co naplat tu sílu ještě nemá. Dnes jsem po dlouhé době dělala GULÁŠOVOU POLÉVKU.

Na sádle osmažím cibulku pěkně do zlatova, přidám nakrájené vepřové maso a pěkně osmahnu. Přidám sladkou červenou papriku, osolím a přidám majoránku. Zaliju vodou a nechám vařit. Když je maso skoro hotové tak přidám nastrouhanou mrkev, česnek a brambory. Vařím do změknutí. Přidám jíšku a nechám ještě chvilku probublat. Nasypu petrželku, kterou mám v mrazáku, máme ji raději než sušenou a je hotovo.





A jak děláte gulášovku vy ?????

Přeji vám všem krásnou sluníčkovou neděli.
Zdraví EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat