Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 2. února 2014

Plněná sekaná

Dnes byla k obědu rychlovka v podobě plněné sekané se šťouchanými brambory. Byla to takzvaná rychlá akce, protože zabalit sekanou jde rychle a šoupnout do trouby ještě rychleji.

Takže jsem si připravila mleté vepřové masíčko, osolila, opepřila, šupla jsem tam dvě vejce, dva stroužky česneku, strouhanku a trochu vody. Uhňoucala jsem hroudu, kterou jsem rozetřela na potravinovou fólii na prkénku. Na vzniklý obdélník jsem položila anglickou slaninu, potom šunkový nářez, na to jsem dala míchaná vajíčka a ozdobila červenou paprikou, aby to v řezu mělo nějakou tu štábní kulturu. Potom jsem pomocí fólie dala konce sekané k sobě a pěkně vše uhladila rukama namočenýma ve studené vodě. Pomazala jsem šišku plnotučnou hořčicí  a šup do trouby. Mezitím jsem si připravila brambory, které jsem po uvaření rozšťouchala a promíchala s na másle osmaženou cibulkou s trochou petrželky.  A jako přílohu salát Coleslaw z bílého zelí, který milujeme a já se ho snažím dělat alespoň 1x za 14 dní abychom měli nějaký ten vitamín v těle když už je ta zima.



tři vejce do hrnku


 šup s nimi na pánev


a tady je v misce vše připraveno na "hňoucání"


potravinová fólie toť vynález


anglická slaninka


šunkový nářez


je čas na vejce a na sterilovanou papriku


pomazat hořčicí

Podlijeme vodou a pečeme asi dvě hodiny na 175 stupnů. Napřed pěkně přiklopené poklicí a asi 25 minut před dokončením nechám udělat " kůrčičku ".  Já si to pro jistotu ještě kontroluji špejlí, jestli je to pěkně propečené.


šup s tím na talíř.

To zelené, které tam tak probleskuje je petrželka. S tou musím opatrně, protože kdyby to bylo moc zelené tak je na to rodina schopna dát kartičku NEPOŽIVATELNÉ. 

Přeji všem hezký zbytek neděle a všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

2 komentáře: