Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 2. února 2014

Narozeniny v kině

Moje maminka slavila 31.1. narozeniny. Vybrat pro ni dárek nebylo vůbec snadné. Moje matka nečte, ruční práce jí vůbec nic neříkají, oblečení má plné skříně a kuchařek od nás plnou polici. Lámala jsem si hlavu čím ji potěšit, aby si dárek užila a najednou mi blesklo hlavou KINO !!!! Již několikrát se zmínila, že ještě nebyla v multikině v Plzni. A najednou byl nápad na světě. Vezmu ji do kina, bude to dárek jen a jen pro ni a užijeme se to. A tak se taky stalo. Včera jsme byly v kině na filmu NĚŽNÉ VLNY. 
A skvěle jsme si to užily !!!!!







Po kině jsme ještě zašly na kávičku ...........







Podívaly se po krámech ............




  Opravdu se vyplatí naslouchat svým bližním ..............


Někdy jen nevinná poznámka postačí. Oslava ještě proběhne v kruhu rodinném, ale tohle byla dámská jízda, pánské osazenstvo naší rodiny promine.

Moje milá maminko, ještě jednou vše nejlepší k tvým narozeninám. Jsme všichni rádi, že tě máme.

tvoje EvaLuna



Žádné komentáře:

Okomentovat