Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

středa 29. ledna 2014

Kreslení pravou mozkovou hemisférou

Jak jsem již psala v minulém příspěvku zúčastnila jsem se kurzu " Kreslení pravou mozkovou hemisférou".
Už jsem o tomto kurzu uvažovala dávno, ale pořád nenastal ten správný čas. Až teď. Je po Vánocích, člověk tak nějak nikam nespěchá, venku je stejně zima a tma. Přihlásila jsem se z kamarádkou na třídenní kurz, který začínal v pátek v 9 hodin ráno a končil kolem páté hodiny odpoledne. A to každý den až do neděle. A musím říct, že jsme ani jedna z nás rozhodně nelitovala. Byl to snad nejlepší kurz, který jsem kdy navštívila !!!!
Šla jsem tam spíše ze zvědavosti, jestli opravdu budu umět nakreslit něco jiného než takovou tu klasickou chaloupku se střechou, plotem a stromem. Kreslit neumím a nikdy jsem neuměla. Ještě dnes si neumím ani já, ani mé okolí vysvětlit, že jsem nakreslila co jsem nakreslila. Prostě jsem to opravdu zvládla. Přála bych všem ten úžasný pocit, kdy se vám pod rukama pomalu rýsuje obrázek, který vypadá jako někdo a ne jako změť čar bez ladu a skladu. Velkou zásluhu na tom měla samozřejmě i naše lektorka Klára, které bych chtěla tímto ještě jednou moc a moc poděkovat za úžasnou atmosféru, kterou nám na kurzu vytvořila. Určitě se nevidíme naposledy.
A tady se musím pochlubit obrázkem, který jsem vytvořila.





Tohle jsme malovali podle předlohy jako první. Bylo nás na kurzu 14 a každý nakreslil obrázek stejný a vlastně jiný.





A tohohle krasavce jsem si vybrala na kreslení druhý den. Když moje rodina a známí viděli co jsem nakreslila, nevěřili. A ani se jim nedivím, taky tomu sama ještě teď nevěřím............





Sice mi nakonec vyšel o pár let mladší, ale co............. jsem na sebe pyšná, na začátečníka dobrý


A kdyby to chtěla některá z vás někdy zkusit tak tady je odkaz:
http://www.hochmalova.cz/

A to je pro dnešek vše
zdravím vás a přeji krásný zbytek večera
vaše EvaLuna



2 komentáře: