Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pondělí 13. ledna 2014

Bleskovka

Dnes je pondělí. A já jsem byla tohle pondělí objednaná na kosmetiku. V mém věku to sice ze mně krasavici inteligentní už neudělá a ani pleťová maska z bůhvíčeho mi nepomůže i když asi dělá co může, ale ten pocit, ten pocit, že pro sebe něco dělám a vlastně nic nedělám !!!! Jenom si lehnu a ani se nehnu. Ovšem čas je neúprosný a i ta úžasná kosmetika jednou skončí.

A tak jsem přiletěla domů mastná jako papír od sekané a jala se vyrábět večeři pro spolubydlící. A že byla zbytků plná lednice nebylo nic jednoduššího, než rozpálit troubu a udělat tousty co mi zbyly od soboty.



Z lednice jsem vzala 1 zasysanou smetanu, 2 žervé ( použila jsem z Lidlu něco co se jmenuje Palouček )
šunku, sůl, pepř a stroužek česneku. Zamíchala jsem to v misce a natřela na toasty. Posypala sýrem ( ten mi taky zbyl od soboty ) a zapekla.









Za 20 minut hotovo. Teplé jsou nejlepší.
Podáváme s domácím pečeným čajem.
No zítra jsem objednaná k zubaři, tam bude hůř. Špatně je mi strachy už teď.

Všechny vás zdravím
vaše Eva Luna

2 komentáře: