Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

čtvrtek 2. ledna 2014

Snídaně v klidu a míru .............

Dnes jsem sama doma. Asi poprvé za celé vánoční svátky. Ráno jsem si udělala snídani, obklopila se jídlem a sledovala pohádku v televizi. Asi první za celé vánoční svátky. A také to mělo něco do sebe. Najedla jsem se, vzala jsem si do ruky háčkování a pohádku jsem v klidu dokoukala. Miluji svoji rodinu, ale dopoledne jen sama pro sebe když jsou ostatní v práci nebo fuč jako v případě mého druhorozeného taky není k zahození.




miluji černý čaj s citronem a v poslední době oslazený medem od známého ...







zbytky vánočního cukroví ..........



moje oblíbené Jaselské dortíčky nesmí chybět



a rohlíčky a košíčky 


a k pohádce trocha háčkování



to klubko nemá asi konec vůbec neubývá ..........


A to je z mojí sváteční snídaně vše
všem kdo jsou ještě doma přeji pohodičku a
všechny zdravím vaše EvaLuna







Žádné komentáře:

Okomentovat