Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 12. ledna 2014

Propadlík

Odpoledne mě honila mlsná. Předsevzetí si nedávám a ohledně snížení nadváhy už vůbec ne. A tak jsem vydolovala z lednice tvaroh a upekla PROPADLÍKA. Moje děti když byli malé tak tomu říkali odpadlík. Asi podle seriálu s Lorenzo Lamasem, který v té době běžel na obrazovkách. Propadlík nebo odpadlík je to jedno.
Je to na hrníčky, je to rychlé a je to dobré.

2 hrnky polohrubé mouky
1 prášek do pečiva
1/2 hrnku oleje
1/2 hrnku vlažné vody
1 hrnek cukru + 1 vanilkový cukr
3 vejce
2 lžíce kakaa

Vejce a cukr ušleháme mixerem do pěny. Přidáme olej, vodu a šleháme dál.
Potom nalijeme do směsi mouky, prášku do pečiva a kakaa. Důkladně promícháme a nalijeme na plech.










1 kostka tvarohu
trošku vanilkového pudinku
1 vanilkový cukr + cukr moučka
1 vejce
kdo chce přidá trochu rumu
mléko pokud je směs moc hustá




Těsto nalijeme na plech a tvaroh naplníme do pytlíku. Někdy dávám do pytlíku ozdobnou špičku, aby měly mřížky nějakou štábní kulturu. Dnes se mi nechtělo tak jsem jenom nastříkala mřížky halabala.



Dáme do trouby a pečeme při cca 150 stupních asi 30 minut............ zkusíme špejlí jestli se těsto nelepí




A je hotovo.

Pečení je radost .........
zdraví EvaLuna

1 komentář: