Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pondělí 27. ledna 2014

Guláš bez míchání a sukně .............

Podle nadpisu by se mohlo zdát, že se tyhle věci k sobě asi moc nehodí. Ale to máte tak. V pátek jsem nastoupila na Kurz kreslení pravou mozkovou hemisférou. Ale o tom až v dalším příspěvku.
Času na nějaké to vyvařování tedy nebylo nazbyt. A chuť tak nějak taky ne. Ale když už byla rodina ochuzena o moji maličkost celý prodloužený víkend a ještě by měla strádat hlady, to už by bylo moc. A tak jsem se jako vzorná manželka a matka statečně postavila k plotně, nakrájela jsem na kousky asi 1 kg vepřového plecka, přidala tři nadrobno nakrájené cibule, asi pět stroužků česneku, 2 čajové lžičky gulášového koření, 3 lžičky sladké mleté papriky, 3 polévkové lžíce Solamylu, sůl a pepř. To vše jsem zalila 1 litrem vody, ve které jsem rozpustila 2 ks Masoxu.
A to je všechno. Pořádně promícháte, přikryjete poklicí nebo alobalem a necháte v troubě při 175 stupních péct asi 1 1/2 hodiny. Důležité je vydržet a během pečení nezvedat poklici nebo alobal. A už vůbec ne MÍCHAT !!!! Když jsem dělala guláš poprvé tak jsem měla strach co bude až odkryji poklici, ale vydržela jsem to a vyplatilo se.


před pečením ...........




vyndáno po hodině a půl z trouby


Jako přílohu můžete podávat těstoviny, rýži nebo jako já chleba



No a když se mi ten oběd tak pěkně pekl, přišla kamarádka a ušila mi podšívku k mé háčkované sukni. Já jsem podávala špendlíky, nůžky a gumu. To je tak vše na co jsem si se svými zkušenostmi ohledně šití troufla. Ale podávala jsem to šikovně a s citem.


takhle to vypadalo



finále

Jestli ji vezmu někdy na sebe je ve hvězdách ............



detail ...........


A to je pro dnešek vše ...........
Přeji krásný zbytek pondělního večera.
Vaše EvaLuna

4 komentáře:

  1. Guláš v troubě dělám taky, ale bez pokličky a míchám:-))) No ale zkusím podle tebe, však vypařit se nemůže:-))
    Sukně vypadá dobře, jen si jí na sebe vem:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. AJKO díky, sukně vypadá dobře položená na posteli, na mě vypadá o něco hůře. Ale moc děkuji.

      Vymazat
  2. Guláš vypadá dobře. Takovou sukni si háčkovala dcera, tuším i stejný nebo hodně podobný vzorek a dokonce ji i měla párkrát na sobě a nosila ji i jako top bez ramínek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti jsem opravdu zvědavá jak dopadne ta moje ............

      Vymazat