Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 19. ledna 2014

Domácí mazlík

Nedávno jsem byla u kamarádky. Na tom by samozřejmě nebylo nic divného, ale udělala mi kávu. Na tom by taky nebylo nic divného. Ale udělala mi kávu z jejího nového kávovaru GOLCE GUSTO, který jí přinesl Ježíšek. A byla moc dobrá. A protože miluji latté ve všech podobách zahořela jsem láskou k tomuto malému diblíkovi, který se jmenuje DOLCE GUSTO Piccolo. A protože jsem žena činu všeho jsem nechala a druhý den jsem si přes internet objednala svého domácího mazlíka. A dnes konečně nastal den "D"
a já měla svoje první domácí latté. A bylo moc dobré. Ještě že jsem si koupila spolu s kávovarem slušnou zásobu kapslí. A aby bylo ke kávičce co zakousnout upekla jsem kokosové sušenky. Jsou rychlé a u nás je všichni milujeme. Ingredience mi v podstatě zbyly od Vánoc a tak jsem upekla jednu dávku, která čítá dva plechy této dobroty.




 tady ještě zabalen v originál krabici




tady jsou zakoupené příchutě ........v jedné krabici byly tři balení



a tady již originál, musím si koupit větší skleničky



 něco ke kávě


 a pokud by jste na sušenky dostali chuť, tady je RECEPT:

220 g rozpuštěné Hery
100 g moučkového cukru + 1 vanilkový cukr
240 g hladké mouky
100 g kokosu
2 žloutky
2 lžíce kakaa

Ušleháme žloutky s cukrem a přidáme Heru. Postupně přidáváme mouku, ve které jsme si smíchali kokos a kakao. Uděláme si kuličky, které vidličkou rozmačkáme na plechu. A šup s nimi do trouby. Pekla jsem na horkovzduch při 175 stupních asi 20 minut. Ale samozřejmě záleží na troubě. Já mám troubu troubu a tak musím po 10 minutách otočit plech, aby se sušenky upekly rovnoměrně.

Přeji vám krásný zbytek neděle a já si jdu udělat ještě jedno latté .........
všechny vás zdraví EvaLuna


Žádné komentáře:

Okomentovat