Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 4. ledna 2014

Loučení se stromečkem

Dnes ráno jsem se rozhodla, že odzdobím stromek. Sice bych ho vzhledem k tomu, že máme jak já říkám  " umělohmotný " , a který pokud se rozhodnu nechat ho do dubna bude pořád stejný a nic se nebude dít. V obýváku ale zase tolik místa  nemáme a jeho místo zaujme další moje oblíbené " žehlící prkno ". A tak jsem postupně sundala řetězy, ozdoby, světýlka a s rozloženým stromkem  šup do krabice kde bude čekat do dalších Vánoc. Jestli se jich tedy chudák dočká, protože se mi letos jevil již značně opelichaný. Ale do Vánoc je ještě dlouhá doba tak tohle rozhodnutí zatím uložím k ledu.



a tady chudinka už bez dárečků, ale bude hůř ...........



ozdoby do krabic ..........

 řetězy do tašky



K obědu byla dnes rychlovka v podobě vepřových plátků s rýží. Maso jsem jen naklepala, osolila, opepřila, pomazala plnotučnou hořčicí, hodila na osmahnutou cibulí, posypala kořením na maso, které jsem si koupila v Litoměřicích a pěkně pomalu dusila.





A ještě se musím pochlubit, včera jsme se sešly na kafíčku tři kamarádky tak si umíte asi představit, že nás bylo všude plno. Ale bylo to naprosto skvělé. Vyměnily jsme si malé pozornosti, které mám nejraději, protože zahřejí u srdce. Já jsem dostala čaj, protože holky ví, že já jsem čajová. Už se těším až si ho udělám. Prostě super strávené odpoledne.


Holky moje, moc děkuji za to, že jste ...........

Pěkný zbytek soboty přeje vám všem
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat