Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 2. ledna 2016

A je to tady ....

První normální víkend v novém roce a v pondělí zpět do pracovního procesu.. Na jednu stranu se těším, protože volné dny byly super,  tělo i mysl si odpočinuly ale já jsem zjistila, ostatně jako každý rok, že být delší dobu doma není pro mě. Jsem osoba, která prostě potřebuje mít nějaký pevný řád. Vše co jsem si řekla než začaly vánoční svátky že udělám jsem samozřejmě neudělala. Úklid skříní, botníku a podobných věcí. Na háček jsem taky ani nesáhla.
Musím říct, že jsem se svátky tak nějak proválela, prochodila návštěvami u známých, přečetla jsem knížku, kterou mi naježil Ježíšek a  která byla po dlouhé době to nejlepší co jsem četla a samozřejmě jsem hodně času strávila u sporáku vařením. Včera jsem byla na návštěvě u rodičů a dokonce se mi podařilo vidět dvě pohádky !!! To se mi kromě Štědrého dne nestalo o vánočním volnu ani jednou.



První věc, kterou každý den udělám je, že rozsvítím stromeček. Až ho příští týden odstrojím bude mi to chybět. Ale i když máme léta stromeček umělý je nesmysl nechat si ho do Velikonoc kvůli světýlkům.


A tohle je knížka, kterou jsem našla pod stromečkem. Četla jsem ji po chvilkách asi čtyři dny. Má totiž 448 stran !!! Ale je to krásná krimi-zamilovaná knížka, kde jsou hlavní věcí kvůli které se vraždí Fabergého ztracená a znovu nalezená vejce.





Tohle byla první z pohádek, kterou jsem včera viděla. Jezerní královna. A druhou, která začínala hned po ní byl Královský slib.


zdroj Google

A já jsem je viděla obě a v celku. Bylo úžasné, že obě byly na programu ČT 1 a tudíž bez reklam, které mi připadají poslední dobou delší a delší. Také máte takový pocit ?

Užívejte si poslední volno před zahájením pracovního procesu.
Všechny vás zdravím
vaše EvaLuna


Žádné komentáře:

Okomentovat