Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pondělí 4. ledna 2016

Pondělí

Přesně jak jsem včera předpokládala, ráno proběhlo v totálním chaosu. Tak dlouho jsem posouvala budík, až bylo skoro pozdě. A to jsem byla vzhůru už od půl páté. A to je špatně - vždycky !!!
Mozek už ví, že bude za chvíli vstávat a já už prostě spím jen tak na půl oka. Takže ráno když mi zazvonil budík, motala jsem se po bytě jako bezhlavý rytíř.
Naštěstí jsem v nějakém pohnutí mysli stačila hodit do kabelky svačinu a 3v1 a běžela jsem do auta.
Ještě se zorientovat na parkovišti kde mám vlastně zaparkovaný vůz a hybaj do práce. Píchačky ukazovaly za 1 minutu celá když jsem rozrazila dveře. Do toho ještě začalo sněžit, to mi opravdu ještě chybělo ke štěstí. Razím již léta heslo, že zima a sníh má být jen na horách. Ale byla jsem optimista a doufala, že to roztaje, ale kolem druhé hodiny mi bylo již jasné, že moje modlitby zůstanou nevyslyšeny. Lepší začátek týdne už nemohl nastat. No už se těším na zítra, protože snížek padá a padá a vzhledem k tomu, že je pod nulou tak určitě neroztaje.
A jak to máte se sněhem vy ???

zdroj: google



A to je z mého poněkud chaotického pondělí vše.
Všem kdo sedají za volant přeji, aby dobře dojeli. 
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. Á, koukám další, kdo má nešvar v posouvání budíku :-D Já bych na píchačky pracovat nemohla! Jen jednou v životě jsem měla zaměstnání, kde můj příchod byl pod dohledem, jinak mám štěstí na volnou pracovní dobu, která mému rannímu stylu naprosto vyhovuje. Dneska jsem přišla do práce místo na osmou v půl devátý :-D To by na píchačky neprošlo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvykla by sis..........ono by ti nic jiného ani nezbylo

      Vymazat