Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

úterý 5. ledna 2016

Úterý

Tak dnes to byla oproti včerejšímu dni úplná pohodička. Tedy co se cesty do a z práce týče. Ráno jsem vyskočila jako srnka na první zazvonění, popadla svačinu, kterou jsem si včera prozřetelně připravila, nasadila čepici, přezula jsem na zimní obuv se vzorkem a vyrazila na vlak. Chodník ráno tedy nic moc, ale šla jsem opatrně abych se s ním hned po ránu nepolíbila a povedlo se. Vlak přijel na čas - co víc si přát. Já se musím přiznat, že vlakem nejezdím, přeci jenom lenost a hlavně pohodlí vozidla je mi milejší, ale včerejší jízda domů ve mně zanechala tak silný zážitek, že jsem ho dnes rozhodla raději nezopakovat. V práci blázinec, ale to je na začátku roku normální jev. A odpoledne opět vláčkem motoráčkem domů. Chodníky ve stejném stavu jako ráno, takže mě čekalo jejich pozvolné slaňování.  Když jsem přecházela hlavní silnici, která byla ve velmi dobrém stavu říkala jsem si, jak to asi bude vypadat u nás v sídlišti. Musím tedy konstatovat, že fakt nic moc.


Takhle krásně byly zasněžené keře ještě odpoledne .....



 Takhle méně krásně vypadala cesta od vlaku ....



Na stráni dětičky sjížděly na bobech a saních sníh kombinovaný s trávou, ale vypadaly spokojeně



Když to jenom trošku šlo, brázdila jsem cestu od vlaku raději v hlubším sněhu a takhle vypadala hlavní silnice


No a takhle vypadá silnice u nás v sídlišti. Tohle jestli zítra zmrzne tak z toho bude pěkná ledová dráha.

Užívejte si úterý
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat