Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 9. ledna 2016

Losos na přírodno a brambory zapečené v troubě

Losos patří v poslední době k naší oblíbené pochoutce v kuchyni. A abychom ho nejedli pořád jenom na medu, zkusila jsem i jinou variantu, která chutnala moc, ale nakonec nebyla v hlavní roli ryba, ale brambory. Syrové brambory nakrájet na kousky a promíchat v míse, kde je rozpuštěné máslo, nastrouhaný česnek a bylinky. V mém případě oregano z domácí balkonové zahrádky. Brambory osolíme, trošku opepříme a nasypeme do mísy s připravenou marinádou. Pořádně promícháme a dáme péct do rozpálené trouby na pečící papír. Lososa jsem udělala jen přírodně, osolila, opepřila a dala osmažit na pánvičku. A protože je sám o sobě dost tučný, po lehkém osmažení jsem ho přendala do zapékací misky a nechala dozlatova zapéct v troubě.



Výsledek - luxusní.
Pokud servírujete s nějakou zeleninkou tak to nemá chybu.

všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

8 komentářů:

  1. Losos vypadá skvěle, také ho máme rádi.
    Krásné dny Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také ho máme rádi jenom ta cena by mohla být nižší

      Vymazat
  2. I my máme lososa rádi.
    A docela často kupuju i lososovitého pstruha.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsme ho také vyzkoušeli a také je moc dobrý.

      Vymazat
  3. Tento recept by se mi ted hodil držím dietu moc hezký blog

    OdpovědětVymazat
  4. Ryby se snažím zařazovat do jídelníčku často, takže i losos bývá u nás na talíři. Já sním jakoukoli rybu, mám ráda i mořské, ale můj muž raději sladkovodní. Jo, a opečené brambory miluji :o)))).
    Měj hezké dny Evo.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že i u nás opečené brambory teď docela frčí ....
      Děkuji za návštěvu.

      Vymazat