Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pátek 1. srpna 2014

Relax na chatě - den první

Jak jsem psala v minulém příspěvku v úterý jsme se přesunuly s kamarádkou na chatu. Už předem jsme se domluvily, že bude jenom polopenze, ráno snídaně a k večeři jenom něco malého. Na chatičku jsme dorazily chvilku po poledni když jsme se předtím stavěly na oběd. Na chatě proběhla kávička a zakoupený medovník k ní v nás zmizel tak rychle, že jsem ho nestihla ani vyfotit. K večeři byly opečené párky. Povedlo se nám rozdělat oheň v krbu takže bychom klidně mohly vyrazit na tremp, páč bychom přežily jak jsme byli šikovné. Nejhorší bylo sehnat nějaké klacky na opékání. Ale poradily jsme si i s tímto problémem. Použily jsme jehly na špízy. Jsme prostě rozené "zálesačky". Večer sklenička Lambruska a pivečko v pergole, kniha v ruce a vůbec, ale vůbec nic nám nechybělo.



Odpoledne procházka k vodě. Kamarádka se i vykoupala. Jenomže ta byla v minulém životě ryba. Na mě to bylo studené.


Chtěla jsem vyfotit kameny ve vodě a nakonec z toho vzniklo tohle foto


Počasí nám úplně nepřálo, bylo skoro celý den pod mrakem, ale to nám nevadilo.


Tady důkaz, že i bez třísek se při trošce šikovnosti dá rozdělat oheň.


A tady opékání párků na jehlách od špízů, taky to jde.


Letos první opečený páreček, mňamka převeliká.


Večerní relax v pergole .......
A to je z našeho prvního dne vše. Pokračování příště ......
Všechny vás zdraví
vaše EvaLuna



2 komentáře:

  1. Já bych se taky nekoupala, ale určitě bych ten rybník obíhala s foťákem:-)))
    Možná by se ti líbila zahradní výměna, info u mě na blogu:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. AJKO díky za návštěvu, mrknu k tobě do alba co to ta zahradní výměna vlastně je.

      Vymazat