Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 3. srpna 2014

Čtvrtek - odjezd

Tři dny povalování utekly jako voda.Také vám dny které by jste potřebovaly aby se tak nějak zastavily utečou rychle a některé se táhnou jako med ? Ráno jsme v klídku posnídaly co dům a lednička daly. První kafíčko s knihou. Když se nám začaly dělat proleženiny vyrazily jsme ještě k vodě. Ale bylo pořád pod mrakem, ve vodě nebyla ani noha. Když jsme se vrátily od vody bylo skoro půl jedné a tak jsme vyrazily na oběd. Pštrosí vejce a bramborová kaše. Jak já říkám, hlavně když to nemusím vařit. Těšily jsme se na zmrzlinu. Bohužel nebyla. No i to se stává, hlavně mě. Normálně zmrzlinu nejím jak je rok dlouhý a když na ni mám chuť tak dojde. Takže rychle zpět na chatu, další kávička a rychle dočíst knížku na kterou nebude doma tolik času. Kolem šesté večer jsme naházely věci do kufru, poklidily chatu a vyrazily k domovu.
Zhodnocení akce: bylo to super.


Snídaně


 Bylo zataženo, ani ta slunečnice se neotáčela za sluncem, neviděla ho


Pohled od našeho stolu, čekáme než nám přinesou oběd



A je to tady, bramborová kaše a pštrosí vejce


Poslední pohled na vodu .........

A to je z našeho dámského výletu vše.
Mějte všichni pěkný den
zdraví EvaLuna

2 komentáře:

  1. Zhodnocení dobré, tak to by chtělo za týden zopakovat:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel nám končí dovolená takže můžeme zopakovat nejdříve za rok.

      Vymazat