Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

úterý 5. srpna 2014

Výstup na K2

Nebojte se, nezdolávala jsem vrchol v Himalájích, ale když jsem se jela podívat za známou na chalupu bylo tak krásné počasí, že jsme se rozhodly jít na procházku. Známá má chaloupku kousek od Berounky a tak by byl hřích když už jsem se tam tak nějak vyskytla nenavšívit známou zříceninu hradu Krašov. Moje obutí sice nebylo úplně ideální a před konečným výstupem jsem trošku váhala jestli to v těch balerínkách dám. Ale nejsem žádné béčko a když už mě od zříceniny dělilo pouhopouhých 200 metrů překonala jsem své líné JÁ a ladným šplhem kamzíka jsem se vyškrábala až na vrchol. Sice jsem nahoře dýchala jako kdybych měla každou chvíli zkolabovat a v obličeji jsem byla rudá jako pravá nefalšovaná sestra Vinnetoua, ale odměnou  byl nádherný výhled na Berounku.


Cesta nebyla zrovna nejširší, ale dalo se



Myslím, že to za to opravdu stálo .....

Není to nádhera ???






Možnosti zakoupit si suvenýr jsem se vzdala....




Hlavní je, že jsem výstup přežila a ještě si ho užila.
Na chaloupce jsme si ještě daly za odměnu kávičku.

A to je z mého výletu vše.
Všechny vás zdraví
EvaLuna


4 komentáře:

  1. Máme zemičku malou, ale plnou nááádherných zákoutí a míst.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, souhlasím s tebou. Naše zemička je opravdu nádherná.

      Vymazat
  2. Šplhala bych s Tebou, sestro Vinnetuova, ale k okraji bych se moc nepřibližovala .... já se radši držím při zemi:-))

    OdpovědětVymazat