Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 23. srpna 2014

Hledání ztraceného ráje

Co s načatým čtvrtkem ?  No přece jít s kamarádkou na kafíčko a na výstavu. My jsme v tomto případě pořadí otočily. Takže napřed se jít vzdělat - a to bych řekla že se povedlo a potom si jít po té dřině sednout na výbornou kávu do CROSS CAFÉ, abychom zhodnotily tento kulturní zážitek a spoustu jiných holčičích věcí.
Výstava v Západočeském muzeu v Plzni se jmenuje celým názvem:

  ŠANGRI-LA: Hledání ztraceného ráje.

Představuje magickou cestu za bájným údolím věčného štěstí ŠANGRI-LA, které je údajně skryto někde v HIMALÁJI. Celá výstava nás provedla souborem celkem čtyř zemí a to:

NEPÁLU,TIBETU, BHÚTÁNU a INDIÍ.

Po shlédnutí výstavy, která byla mimochodem nádherně připravená, jsme s kamarádkou konstatovaly, že se u nás máme dobře a není třeba to měnit. Popravdě, kdyby mě chtěl někdo vykoupat v GANZE, kde se přede mnou koupalo 30 miliónů lidí, aby se očistili na těle i na duši, tak bych mu tenhle nápad rozmluvila rychlostí světla. Je mi úplně jasné, že jako EVROPANKA bych po koupeli stejně do hodiny zemřela na tyfus nebo nějakou podobnou nemoc.
Výstavu provází spousta nádherných fotografií a hodně předmětů, které nám ukazují jak se v těchto zemích žije. Celé je to podtrženo hudbou, která je pro tyto končiny typická.

Takže vzhůru do ŠANGRI-LA


A jsme tady


Vstup


Na tohle narazit někde večer v uličce beru nohy na ramena



Jestli tohle funguje, musím to zkusit s mojí angličtinou

 




Jako živý ..... málem jsem dostala infarkt




 




Tak co říkáte - líbí ????

A to je z mých toulek po jižní ASII vše.

Přeji vám krásný víkend a
všechny vás zdraví
vaše EvaLuna






2 komentáře:

  1. Evi, výstava byla určitě zajímavá, je to naprosto jiný svět.
    U mě také žádná změna neproběhne, zůstanu pěkně doma, kde je mi stejně nejlépe :-))).

    OdpovědětVymazat