Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 10. srpna 2014

Poslední den

Dnes je neděle a já jdu zítra po 14 dnech dovolené do  práce. Nejsem si zcela jistá tím, že až mi ráno zazvoní budík tak ho nevezmu a nehodím ho do kouta. No uvidíme. Vše co jsem si předsevzala že udělám jsem stejně nakonec neudělala, ale co. Stejně to za mě nikdo jiný neudělá a co můžeš udělat dnes, odlož na zítřek, získáš dva dny volna - jak pravil včera Aleš Cibulka v pořadu Sejdeme se na Cibulce. Pořad jsem sice sledovala jenom jedním okem, protože jsem pilně četla CIZINKU, ale tohle mi z nějakého důvodu neuniklo. Protože nám na záhonku vyrostla mega cuketa, udělala jsem po obědě bramboráky. Napůl cuketa, napůl brambory. Původní myšlenka, že budou k večeři se ovšem zhroutila jako domeček z karet, protože u nás nevydržely ani půl hodiny. A protože jsem byla dnes líná jít koupit chleba a od včera nám zbyla ještě pomazánka z rybiček musela jsem překonat lenost a upéct ho. Sice se mi do něj moc nechtělo, ještě jsem si pamatovala minulý úspěch - neúspěch, ale nakonec jsem přemluvila své líné já a zadělala jsem na něj.
Použila jsem recept od Blanky, jejíž blog pravidelně sleduji a neprohloupila jsem. Takže Blani díky za recept.
Chleba se povedl a je opravdu výborný.
Kdyby chtěl někdo recept tak je tady: http://tocomebavi.blog.cz/1405/kolac-se-slaninou-a-zase-trochu-jiny-chleba
Já jsem dala dva hrnky hladké mouky a jeden hrnek žitné chlebové, ale jinak jsem recept dodržela. Protože jsem měla žitnou mouku, nechala jsem těsto kynout skoro tři hodiny.


Tyhle tři poslední chudinky jsem rychle vyfotila abych měla důkaz, že jsem je opravdu dělala


 A tady už je vyfocený chlebík


Mňamka převeliká




A tohle dnes byla moje večeře. Já opravdu, ale opravdu nikdy nezhubnu. Ale když je to taková dobrota.

A to je dnes vše. Zítra mi držte palce ať nezaspím a do té práce dorazím.
Přeji krásný zbytek neděle
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. Chlebík vypadá nádherně, ten je na jedničku s hvězdičkou:-) Já dělám nehnětený, ten kyne 12 hodin, o půlnoci zadělám a v poledne peču, je akorát na večeři:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky znám, ale ještě jsem ho nikdy nepekla. Taky na něj jednou dojde.

      Vymazat