Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pondělí 28. července 2014

A prší a prší

Pondělí, začínám ne zrovna šťastně dovolenou. Prší a prší ..........
V sobotu a v neděli opět ve znamení hrnců. Moje plány jak z naší zahradní džungle udělat opět zahradu vzaly za své. Zase takový obětavý zahradník který pobíhá na zahradě s motyčkou v ruce a s deštníkem nad hlavou opravdu nejsem. A tak bude muset ta moje " džungle " počkat. Zítra odjíždíme s kamarádkou na chatu a tak se vybavím několika knihami a háčkem.Není tam tak nějak jinak co dělat a tak to bude opravdový 3denní relax
Dostala jsem od kamarádky dvě cukety, takže sobotní oběd byl tak nějak daný. Udělala jsem BIO cukety plněné mletým masem. Můj starší syn když se dozvěděl co bude k obědu se chystal vzít nohy na ramena a utíkat si domů namazat chleba s máslem. I zželelo se matce syna a rychle mu uvařila ještě rajskou s těstovinami.
K odpolední kávičce jsem upekla šátečky plněné pudinkovým krémem. Ve znamení rychle a co dům dal.



Listové těsto jsem nakrájela na čtverečky a šup do trouby. Když se upekly, rozřízla jsem je a plnila pudinkovým krémem, do kterého jsem zašlehala jeden tvaroh ve vaničce.





A k večeři byla restovaná zeleninka na másle. Použila jsem zbytek brambor, zeleninu co dům dal, zalila jsem to třemi rozšlehanými vejce a lehká večeře byla na světě.




Jo, bylo to dobré, jen chlapi hudrovali že jsem k tomu mohla přidat plátek masa. Tak to měli docela smůlu.
Byla tam jenom nakrájená šunka.

Všechny vás zdraví
EvaLuna


1 komentář:

  1. Tak to u nás před cuketou bere nohy na ramena celá rodina:-))) I když dcera mě letos šokovala, jestli prý vím jak je dobrá smažená cuketa:-)) Tak letos pěstuju i cukety:-D:-D
    Jinak jsi dobrá, mě by ani nenapadlo vařit náhradní oběd, to by si uvařil hezky sám:-))
    Brambory s vejci dělám taky když zbydou od oběda, a taky bez masa, i bez šunky:-))))
    Ajka

    OdpovědětVymazat