Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 13. července 2014

Nedělní odpoledne

A je to tady zas. Neděle odpoledne. Také vám páteční odpoledne a sobota tak rychle uteče ????
Páteční odpoledne miluju. Asi to bude tím, že vím, že jsou dva dny volna přede mnou. V pátek jsem měla jít večer od půl deváté na hru: LHÁŘ od CARLA GOLDONIHO.
Ale počasí smýšlelo jinak. Do šesti hodin bylo slunečno, místy vykukovalo sluníčko, paráda. Už jsem se viděla na plzeňském náměstí jak sleduji Romana Zacha, Bronislava Kotiše, Petra Konáše a ostatní herce v podstatě face to face. Jasně, že se kolem sedmé spustil déšť, ale kdyby jen nějaké kapky !!! Lilo jako z konve. A tak jsem to vzdala. Představa jak tam sedím v dešti, pláštěnku na sobě, všude mokro to jsem tak nějak opravdu nemusela.
A tak jsem možná přišla o krásný zážitek, škoda. Snad příště.
A sobota utekla také jako voda a teď sleduji, jak mi neděle zvolna proplouvá mezi prsty. Vzhledem k tomu, že hlava rodiny nebyla doma, s vařením jsem to opravdu nepřeháněla.V sobotu byly špagety, dnes jsem upekla maso a k nim brambory a jako přílohu zeleninu opékanou na másle. V pátek jsem dostala od kamarádky cuketu a koupila jsem mraženou zeleninu. Takže BIO příloha 50 na 50. Já tyhle nakládaná masa normálně nekupuji, ale potkala jsem v LIDLU kolegyni z práce a ta maso vychvalovala až do nebes. Tak jsem to riskla a koupila dvě balení. Jo, bylo to dobrý. Maso jsem opekla na pánvi, aby se orestovalo a dala do pekáče. Pak jsem to podlila vodou a šup s tím do trouby. A pěkně péct do měkka.






 Příloha brambory a na másle orestovaná zelenina.


Telefon, volá babička že upekla koláče tak ať si přijedeme. Na koláče jsme měli chuť všichni, ale nikomu se pro ně nechtělo. Nakonec se obětoval synek. Takže není pravda že bez práce nejsou koláče. Jsou a moc dobrý.



Výborná záležitost.
Užijte si zbytek neděle
všechny vás zdravím, EvaLuna

3 komentáře:

  1. Teda, Evi, popravdě - mně kdyby volala babička, že upekla koláče, vydala bych se jejím směrem takovým úprkem, že si to ani nedovedete představit. A rovnou bych je u ní všechny snědla, takže je nakonec dobře, že to za mě vzal váš synek a koláče donesl. ;-) A vůbec se u vás výborně jí - to se mi moooc líbí ;-).
    Mějte krásný večer, Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Vivi, děkuji za komentář a návštěvu mých stránek. Původně jsem si myslela, že sem budu dávat má díla a nakonec jsem zjistila, že víc vařím a peču než háčkuji.

    OdpovědětVymazat
  3. No tak na ty koláče jsem neměla koukat .... asi půjdu péct:-))))
    A jinak mě utíkaj všechny dny ... neuvěřitelně rychle :-))

    OdpovědětVymazat