Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 2. prosince 2018

První adventní neděle

A už je to tady. První adventní neděle je pomalu za námi a to znamená, že Vánoce už jsou za rohem. U nás bylo dnes celý den zataženo, po poledni se spustil déšť a od té doby s malými přestávkami prší a prší ........, ale nestěžuju si.
Po pátku, kdy u nás pršelo a hned se tvořila ledovka je pár stupňů nad nulou lepší, než pár stupňů pod nulou. O tom žádná.
Kde se vzal, tu se vzal, udělal se mi na rukou ekzém, takže jsem včera i dnes pekla tvarohovou štólu v rukavicích. No, všechno je jednou poprvé. Musím zajít na kožní aby mi dali nějakou mastičku, protože jednak to celkem bolí a  jednak je to čím dál horší.
Zřejmě jsem se potkala s nějakým alergenem, který mě dráždí, ale co to může být nemám zdání.
Nevím o ničem co bych v poslední době měnila.
A tak všechno dělám v rukavicích, ale je to pro mě za trest, protože na ně nejsem zvyklá.
To mi ten advent pěkně začíná ........



Vánoční cukroví jsem ještě nezačala péct, možná příští víkend.
Zatím si v klidu udělám seznam a postupně si koupím ingredience na pečení.
Jak jste na tom s vánočním pečením vy ????

A protože se blíží období Vánoc, vkládám jeden citát, který mě zaujal na Pinterestu

zdroj: Pinterest


Hezkou první adventní neděli všem
přeje EvaLuna

4 komentáře:

  1. Evi,já už pekla - příští víkend jedeme pryč, tak si musím udělat trochu náskok. Tvoje štola vypadá úžasně, dostala jsem chuť. Ale u nsá přijde její čas až za 14 dní, kdy chystám posezení s kamarády.
    Pěkný Advent a rychlé zahojení ekzému.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás bude také další ještě před Vánocemi, tyhle byly jenom zkušební😄děkuji za komentář a přeji krásný advent tobě i celé tvé rodině

      Vymazat
  2. Tak to je velmi nepříjemné Evo. Já trochu napeču tento týden, peču vždy kolem Mikuláše.
    Hezký adventní čas ti přeji a rychle zahojení.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepříjemné to je, ale dnes mi napsala paní doktorka kortikoidovou mast, tak doufám že bude líp😄děkuji za komentář a také ti přeji krásný advent

      Vymazat