Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

čtvrtek 27. prosince 2018

Možná někdy

si vyrobím podobný věnec.
Na Pinterestu je tolik krásných nápadů, někteří lidé mají opravdu zlaté ruce. Já jsem zatím ve fázi, že jsem si založila nástěnku vánoční inspirace a u toho také zůstalo. Prostě nebyl čas. Každým rokem si říkám, že vánoční svátky nebudu prožívat a každý rok je to stejné. Prostě neumím plánovat.
Nebo spíš neumím plány dodržovat, jo, tím to asi ( určitě ) bude. Letos to bylo stejné, takže žádné překvápko se vlastně nekonalo.
A vyrábět věnec po Vánocích mi přijde jako nesmysl. Navíc nemám doma šišky, musela bych jít do lesa sama a to se mi vůbec nechce.

zdroj: Pinterest

zdroj: Pinterest

zdroj: Pinterest

zdroj: Pinterest

zdroj: Pinterest

zdroj: Pinterst

Co na ně říkáte ? Krása, že ?
Jestli si na podzim vzpomenu na šišky, určitě si ( tedy vlastně možná ) nějaký vyrobím.

Hezké odpoledne všem, já jedu na sraz s kamarádkou. Jdeme na ( po )vánoční kávu, není čas běhat po lese a sbírat šišky.

všechny vás zdravím
vaše EvaLuna


2 komentáře:

  1. Mně se taky vždycky to předvánoční plánování vymkne z ruky. Ale moc to nehrotím - adventní svícen nakonec vždycky zvládnu. Naopak věnec na dveře jsme vlastně nedávali nikdy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho na dveře od bytu také nedávám, ale na dveřích od zahradního domku by se vyjímal parádně.
      Děkuji za komentář a přeji hezký večer.

      Vymazat