Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 23. prosince 2018

Po roce

Vánoce, Vánoce přicházejí.

Čas letí jako bláznivý, týden po týdnu mizí a najednou se rozhlédneme a rok se s rokem sešel.
Přijde mi to jako nedávno, kdy jsem si vkládala na blog recepty vánočního cukroví a budu vkládat zase, jenom musím najít čas.
Letos ještě není nic ztraceno, od každého cukroví mám ještě skoro všechno, mizí jen perníčky a pracny. Klasika, jako každý rok. Až dojdou, přijde řada na zbytek.

Zítra je Štědrý den, nemám ještě zabalené dárky, ale to stihnu hravě po Andělu Páně. Jsme všichni dospělí, a tak jsme se letos domluvili, že si dáme jenom nějakou maličkost pod stromek.





Stromek jsem letos pojala jednoduše, dala jsem o polovinu ozdob méně než v předchozích letech.
A myslím si, že to také bude stačit.



Štolu ke snídani jsem právě vytáhla z trouby. Až trošku vychladne, přendám ji na tác, aby to mělo ráno nějakou štábní kulturu.


Salát už se chladí v lednici, jenom ho zítra ještě nazdobím vejcem a okurkou.
Vejce jsem totiž " chytře " použila všechny do salátu a na chudinku ozdobu jsem ani nevzdychla.
Zítra to napravím, dneska už nějak melu z posledního ...........

Všem bych chtěla popřát krásné svátky strávené v klidu a pohodě s těmi, se kterými chcete být.
A protože jsem se v poslední době zamilovala do citátů, jedním se s vámi před Štědrým dnem rozloučím.

zdroj: Pinterest

Krásné svátky všem přeje
vaše EvaLuna


4 komentáře:

  1. Krásné a pohodové Vánoce, Evi.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindro, děkuji za přání, přeji tobě i celé rodině také krásné Vánoce.

      Vymazat
  2. Šťastné a radostné svátky vánoční Evo.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, také ti přeji šťastné a pohodové Vánoce.

      Vymazat