Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pátek 28. prosince 2018

Taková ženská jako já

se jmenuje knížka, kterou mi nadělil Ježíšek. Pravda, trošku jsem mu pomohla s výběrem, ale zase na jeho obranu musím říct, že knížek je tolik, že by asi nevěděl kterou dřív.
Tohle byla jenom taková malá pojistka, aby to nespletl, protože i Ježíšek se může splést, to je jednou jasný .........

A jak jsem na tuhle knížku vlastně přišla ? V nějakém časopise jsem četla s paní Donátovou rozhovor a musím říci, že mě celkem zaujal. Na konci byla i ukázka z knížky a bylo rozhodnuto. Navíc je taková " slabá ", má jenom 170 stran, ta se mi do knihovny ještě určitě vejde ( ano, je třeba si to zdůvodnit ).




Zatím jsem ji ještě neotevřela, takže s její recenzí nijak nepomohu.



 A dostala jsem svítícího andělíčka. Hned jsem ho šupla na stromek. On totiž svítí a dokonce mění barvy !!! Na stromečku vypadá parádně.

A protože svátky dávají žaludku zabrat ( jídla všude mraky ), rozloučím se s vámi opět citátem z Pinterestu.

zdroj: Pinterest


Přeji všem krásný večer
všechny vás zdraví
vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. :-) Ten moudrý postřeh na konci je super. Kniha mě zaujala, má ráda příběhy žen.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda že tě kniha zaujala, hned jak ji přečtu tak na blog napíšu jak se mi líbila.
      Děkuji za komentář a přeji hezký večer

      Vymazat