Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

čtvrtek 29. ledna 2015

Tarotová karta pro dnešní den

Dnes byl docela hektický den. Ráno do práce, potom angličtina a ještě 1 1/2 hodiny bowlingu. Domů jsem dorazila v půl sedmé. Ještě nějaká krmě pro hladovou rodinu. Tak jsem udělala vaječnou omeletu, vlastně dvě, abychom se najedli všichni. Opekla jsem k ní toustový celozrnný chlebík, přidala kyselou okurku a bylo hotovo.
A když už jsem byla hotová a to doslova a do písmene tak jsem si vzpomněla, že jdu za týden na tarotový kurz, a že bych si mohla vytáhnout kartu pro dnešní den.


Tarotová sada nám nabízí 78 karet. TAROT se dělí na VELKOU a MALOU ARKÁNU

Velká arkána obsahuje 22 karet. Ke každé kartě je přiřazeno znamení nebo planeta.Máme 12 znamení a deset planet. To znamená, že na každou kartu připadá jeden symbol.
Malá arkána obsahuje 56 karet a je rozdělena do čtyř barev. V každé barvě je 14 karet od ESA až po DESÍTKU a dále ČTYŘI DVORNÍ, neboli královské karty ( Páže, Rytíř, Královna a Král ). Malá arkána nabízí pohled na běžné světské záležitosti každodenní reality ( od Esa po desítku ). Královské neboli dvorní karty jsou na výklad poněkud obtížnější. Tyto karty se většinou chápou jako představitelé osob bez ohledu na pohlaví figur.

Pokud jde o živly v tarotu tak jsou čtyři:

OHEŇ ( hole ) - Intuice, vůle, představují energii a činy
VODA ( poháry ) - Cítění, pocity, vztahy, představují city a emoce
VZDUCH ( meče  ) - Myšlení, pochyby - myšlenky a rozum
ZEMĚ ( mince ) - Činy,praxe, pragmatismus - hmota a materiální záležitosti

Dnes jsem si vytáhla PÁŽE MEČŮ




Všechna pážata znamenají učení. Páže mečů nám radí, abychom se soustředili na získání znalostí a vědomostí o tom, co je právě v našem dosahu. Může sem patřit i přísun jakýchkoli informací.

Ano, to by dnes docela odpovídalo. Měla bych se víc soustředit na angličtinu !!!! Jenomže mě už ta slovíčka tak nějak nelezou do  hlavy. Bohužel. A žádný anglicky mluvící přítel nebo přítelkyně není v mém dosahu. Takže rozumově si to umím zdůvodnit, ale prakticky se mi na tomto poli nedaří. Kdyby tak šlo, že bych si dala knížku pod polštář a ráno bych vstala a uměla anglicky. To by bylo opravdu naprosto skvělé. Kdyby někdo z vás znal takovouto metodu, prosím o zaslání instrukcí jak na to.
Předem děkuji.

A to je dnes z mého dne vše
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna


Žádné komentáře:

Okomentovat