Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pondělí 12. ledna 2015

TAROT a já ................

V sobotu jsme měly tarotový kurz. Je to taková celodenní milá záležitost, kde je hodně legrace, hodně dobrůtek, posezení s úžasnými lidmi. Co víc si přát ???? Já jsem se k TAROTU dostala doslova jako slepý k houslím. To bylo tak. Mám známou. A to je taková úžasná osůbka, která když se někde něco děje, tak mi pošle upozornění na můj e-mail. No a naše další známá otevírala obchůdek a při té příležitosti byla možnost mít jednu otázku na kartářku. Inu, jsme děvčata zvědavá a tak jsem s sebou vzala svoji letitou kamarádku, která v té době řešila problém v soukromém životě. Říkala jsem jí, že za zeptání nic nedá. No a nedala, otázka byla zdarma. Nemusím asi zdůrazňovat, že tam byla docela fronta. A když už jsem tam tak pokukovala, padl mi zrak na leták, který byl právě na tarotový minikurz. Slovo dalo slovo a já jsem se na něj přihlásila. Nakonec proč to nezkusit. A dopadlo to tak, že jsme se my, celkem 5 " holek "  začaly pravidelně scházet 1x měsíčně a je to super. Je to relax a člověk se dozví zase něco nového. Není to tak, že bych bez karet neudělala ani ránu, na to jsem příliš nevěřící Tomáš a hlavně lenoch, ale občas se vyskytne něco, nad čím není špatné se zamyslet.
Jako třeba vytáhnout si kartu dne. Někdo ji prý tahá ráno, někdo večer a lenoch jako já když si vzpomene. No a protože jsem dnes chtěla napsat jak jsem se k TAROTU vlastně dostala tak jsem si jí vytáhla.

4 POHÁRŮ

Tato karta značí nespokojenost. Upírání pozornosti k tomu, co nemáme. Touha zlepšit svou situaci.
Viděno pozitivně, může tato karta reprezentovat touhu vylepšit svůj život nebo situaci. V negativním světle může znamenat neschopnost vážit si toho dobrého ve vašem životě, co je vám nyní dostupné.

Tak to na dnešek docela sedí. Auto je stále v opravně, závadu ne a ne najít. Dneska jsem mluvila s opravářem a opravdu si s tím neví rady. Takže bych to viděla tak, že upnu pozornost k tomu co nemám a to by v současné situaci bylo jiné přibližovadlo. No velkou radost z toho nemám. Jezdit v autě, které mě může nechat kdykoli a kdekoli na cestě, takový typ adrenalinu není nic pro mě. Tak uvidím jestli až zítra udělají poslední pokus závadu najít a nepovede se co budu dělat. Asi vsadím Sportku ................




Mějte krásný večer
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat