Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 4. ledna 2015

Vepřové maso v hořčici

Dnes byla neděle, poslední z volných dnů. Vánoce i Silvestr už jsou za námi, uteklo to jako voda. A zítra do práce. Pokud si nezapomenu nařídit budík v mobilu a ráno najdu na parkovišti auto, mohla bych do ní i dorazit. Nevím jak vypadá počasí u vás, ale u nás drobně popadává sníh a vypadá to, že bude v noci asi pěkně mrznout. Tak doufám, že silničáři nebudou zaskočeni zimním počasím a ráno protáhnou a posolí silnice. Úplně nesnáším jízdu autem v takovémhle počasí, ale co se dá dělat. Budu muset být statečná a ráno se pomaloučku přesunout do práce.

Dnes jsem zkoušela nový receptík, VEPŘOVÉ MASO V HOŘČICI

Vepřové plátky jsem naklepala, osolila, opepřila a obalila v krémžské hořčici
( dala jsem půlku velké ) do které jsem přidala trochu oleje. Osmažila jsem je na pánvi, zasypala dvěma cibulemi nakrájenými na menší kousky a přidala dva stroužky česneku, který jsem také nakrájela na malé kousky. Potom jsem vše podlila vodou, přikryla poklicí a dala péct do trouby do změknutí. Po změknutí masa jsem ho vyndala, dolila vařicí vodu a zahustila hladkou moukou, kterou jsem rozkvrdlala v trošce vody., abych měla dost omáčky.Nechala jsem provařit a potom jsem vrátila zpátky maso, aby se pěkně prohřálo. V LIDLU jsem koupila rýži, po které jsem pokukovala již minule, a kterou jsem chtěla vyzkoušet. Rodina měla boule za ušima, takže určitě někdy zopakuji.
Recept je z MIMIBAZARU, Pokud se chcete podívat na originální recept tady je odkaz:
http://www.mimibazar.cz/recept.php?id=6294



To, že bych měla rýži vyfotit než jsem jí uvařila mě bohužel napadlo pozdě.....

 A jelikož včerejší koláč zmizel v propadlišti dějin, upekla jsem dnes ke kávě dva štrůdly.



Kávička je náš rituál se synem, pokud se náhodou sejdeme doma. Naše DOLCE GUSTO ji totiž umí výbornou.
A pokud jí zasypete skořicí s cukrem, kterou jsem si k této příležitosti zakoupila, nemá to chybu.




Já jsem tenhle zázrak koupila v GLOBUSU a mohu opravdu doporučit.



Mějte se krásně a zítra vykročte do práce pravou nohou ...................
vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. S hořčicí taky někdy dělám, ale jen s obyč, kremžskou jsem nezkoušela:-) No já dělám zítra zelňačku, páč rodina nechce týden prý maso ani vidět .... no jsem zvědavá, jak jim to dlouho vydrží.-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. AJKO, buď v klidu, ten týden bez masa bude tak akorát.............

      Vymazat