Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

středa 7. ledna 2015

To mi ten rok pěkně začíná ..................

Dnes je středa. Už od rána se mi nedaří a nedaří. Po cestě do práce mi kleklo auto. No jasně, ono nestačí, že jsem jela na poslední chvíli, ale ještě do toho tohle !!! Prostě se mi najednou vypnula všechna elektrika v autě a dělej co umíš. No moc toho v této situaci neumím. A hlavně už se mi to stalo potřetí za sebou !!!! Jediné štěstí v neštěstí bylo, že jsem jela z kopce a dojela jsem na autobusovou zastávku asi 600 m od práce. Vše jsem v autě vypnula a zkoušela jsem znovu nastartovat. Bohužel, auto nereagovalo vůbec na nic. Když už jsem pozbyla všechnu naději a zamkla jsem rychlostní páku, zkusila jsem to ještě jednou - poslední pokus. A světě div se !!! Auto nastartovalo a tvářilo se, že se vůbec nic neděje !!!! Takže jsem dojela do práce a žhavila telefon na mého osobního opraváře aut, který má zlaté ruce. Do opravny jsem opět dojela bez potíží, autíčko se mi tímto asi chtělo omluvit za ranní výpadek, ale tohle se přece nedělá. Domů mě odvezl syn a já budu čekat na rozsudek od opraváře. Doufám, že chybu najde, odstraní ji a nebude to stát ranec peněz. Ale už mě opravdu nebaví Jen tak pro zajímavost jsem si vyložila kartu pro dnešní den.

OSMIČKA MEČŮ

Pokud si vytáhnete tuto kartu do pozice „současnost”, znamená to, že se už nyní cítíte omezeni buď problematickými zkušenostmi, nebo tím, že nevíte, jakým směrem se dát. Ať je tomu jakkoli, nabídnou vám ostatní vyložené karty klíč, jak si poradit s bažinou, do které jste zapadli. Pamatujte si, že pokaždé máte na vybranou a vždycky existuje nějaká cesta ven — pokud na věci pohlédnete objektivně a s jasnou myslí. Oprostěte se od problémů tak, že necháte plavat všechny představy a myšlenky, ke kterým jste se upnuli.




Takže jsem si vytáhla další kartu......

VŮZ 

Vůz sděluje, že klíčem k úspěchu je silná motivace a vůle. Platí to zejména, pokud se karta nachází v postavení „současnost“. List symbolizuje sebedůvěru a zdravé ego. Buď jste obdařeni sebejistotou a odhodláním získat, co chcete, anebo se potkáte s někým, kdo ve vašem životě tuto archetypální sílu zosobní. Nemusí to být vždy sympatické osoby, ale výsledků zřejmě dosáhnou.
Vůz ale může současně naznačovat, že se ve vašem životě střetávají různé navzájem konfliktní vlivy. Nyní jste dosáhli bodu, kdy se budete moci vydat za tím, čemu věříte, a rozhodnout se spíše na základě toho, co sami chcete, než podle toho, co po vás považují za správné ostatní.



Takže jsem si z toho vzala toto: mám si koupit jiné auto a bude " snad " po starostech. Budu muset asi začít sázet Sportku jinak to nevidím. Takže mi držte palce ať jde porucha opravit a moc to nestojí.

Všechny vás zdravím
vaše EvaLuna



2 komentáře:

  1. Jak já jsem ráda, že ten řidičák nemám .... :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. AJKO, to není řidičákem, ale autem...............

      Vymazat